Emelie

Haha

Publicerad 2012-01-13 09:27:21 i Allmänt

Hittade just ett lite dåligt citat från ett blogginlägg av mig, 2011-01-28:
"Just det, jag har även börjat mitt nya liv (för 3850190:e gången, och det blev även en övergångsfas på 28 dagar istället för 1 efter nyår som tanken var från början...) och har köpt en massa roliga frukter att äta ikväll istället för chips. Ska komma i mina svarta byxor igen till sommaren är det tänkt. Och ja, bortse från det jag skrev tidigare i detta inlägg om att jag åt på MAX. Bortse även från att jag har 4 liter Cola i kylen. Man måste ju börja någonstans liksom."


Behövs det ens sägas att jag inte kom i mina svarta byxor? Den gången gick det inte bra. Lyckades lägga på mig ytterligare 5 kg det året tror jag. Studentlivet är inte min grej. Har nu lyckats gå ner 2 och har totalt onyttighetsförbud. De svarta byxorna ser jag dock än så länge som ett ouppnåeligt mål. Men hur är det man brukar säga, sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela