Emelie

Don't be surprised when a crack in the ice appears under your feet

Publicerad 2010-10-26 11:58:32 i Allmänt

Den här dagen har två val; antingen blir den ganska bra eller så blir den jättedålig.

Den kan bli ganska bra om jag känner att det går bra på min tenta som jag har idag kl 15. Då känns det som värt att inte ha haft något liv de senaste två veckorna. Händer detta ska jag unna mig att baka brownies och smaska en hel plåt ensam ikväll, bara för att jag förtjänar det liksom.

Den kan också bli jättedålig om jag failar tentan. Då har jag slängt bort en miljon pluggtimmar på ingenting, dessutom måste jag ändå fortsätta plugga till nästa tenta som jag har på fredag som jag antagligen också kommer faila. OCH jag måste plugga till den dugga jag har på onsdag nästa vecka i den nya kursen.
Till råga på allt så har Jesper övergivit mig till förmån för Fjollträsk och Henrik har övergivit mig till förmån för Torneträsk. Jag har ju visserligen några vänner kvar här i Luleå, men tyvärr kommer boken i Principbaserad Redovisning ta upp 107% av min vakna tid fram till fredag eftermiddag. Vi kommer ha en underbar tid tillsammans.


Nåväl. Jag hoppas på brownies (bruningar) och en lättad känsla ikväll. Nu måste jag laga lunch och snart springa till skolan eftersom jag glömde anmäla mig till båda mina tentor och därför inte har en garanterad plats, vilket i sin tur innebär att jag måste vara där mycket tidigare än vad det var tänkt.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela