Emelie

Got white skin, got assassin's eyes

Publicerad 2010-10-28 14:07:38 i Allmänt

Jag tror mig vara en kvinna med självinsikt och jag har sedan länge vetat om att jag är dålig på att plugga. Eller snarare: jag är dålig på att ha självdisciplin. Men på något sätt så tror jag alltid att det blir bättre "nästa vecka" eller "till nästa prov" och så vidare. Jag faller lika hårt varje gång. Dock har jag ju på något sätt klarat mig hittils, ibland glad, ibland lätt självmordsbenägen, och det brukar lösa sig. Tänk om man skulle sluta stressa upp sig så mycket för saker, livet hade varit lätt och jag hade haft mera hår.

Imorgon har jag i alla fall tentamen nummer två, på något sätt känner jag mig inte hälften så stressad över denna, fast jag inte kan särskilt mycket alls. Men efter den så har jag bara en massa saker att se fram emot. På lördag ska jag ut och äta med min mor, därefter är det halloweenfest/tentaröj. På söndag kommer Jesper tillbaks, och nästa fredag kör vi en till halloweenfest här hos mig också, och jag kommer därmed få ha på mig min underbara dräkt (som jag numera alltid vill ha på mig). Bild på den dyker troligtvis upp på lördag, om mitt bloggsug håller i sig. Den är dock fantastiskt fin.

Den dräkt jag ska ha nu på lördag börjar bli en klassiker. Den var tänkt att användas 2008, användes 2009 och återanvänds nu 2010. Men den är ju fin, så spela roll.

2008

2009

2010?

Kommentarer

Postat av: Agnes

Publicerad 2010-12-03 21:56:38

Sällsynt snygga tjejer där på andra bilden! Och jag skrattar lite åt Axel i bakgrunden också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela