Emelie

Well hang on

Publicerad 2010-10-23 15:20:56 i Allmänt

Jag kollade igenom lite gamla blogginlägg som jag skrivit. Det känns som att jag var en roligare människa förr i tiden, för 1-2 år sen sådär. Kanske var jag det också, nu vet jag inte vad jag är.

Kan då säga att jag inte HAR speciellt roligt här just nu. Jag sitter och vrålpluggar inför mina kommande tentor nästa vecka och har sjukt mycket att göra. Därför jag hamnade här förstås.

Jag saknar uppriktigt den blogginspiration jag en gång hade. Varför finns den inte längre? Varför verkar ingen annan heller blogga längre? Jag förstår inte. Det enda jag kan komma på att skriva är saker jag gjort, gör eller kommer att göra. Kanske inte sån jättestor skillnad mot vad jag skrev för ett par år sedan, men då kunde jag åtminstone formulera det på ett trevligt sätt. Det är som om min förmåga att använda mig av svenska språket på något vis har stagnerat. Eller nej, inte bara stagnerat, den har retirerat och tynat bort. Kvar sitter jag här i min lilla lägenhet med tusen tankar snurrandes i mitt huvud, och det enda jag lyckas komma på att skriva här är att jag tentapluggar. Jätteroligt. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela